Termékek
Menü

budapesti irodák teljeskörű irodaszer ellátása 24 órán belül

Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Segítünk!

Ön új felhasználó? Regisztráljon!

 

Miért érdemes minket választani?

Az 1995-ban alapított Vectra-Line mára Magyarország egyik vezető papír-írószer, irodaszer nagykereskedelmi vállalkozása.

Mi a Vectra-Line-nál pontosan tudjuk, hogy mire van szüksége egy mai modern irodának, legyen szó az irodák napi működéséhez szükséges termékek beszerzéséről vagy új irodák felszereléséről. Az irodaellátás minden területén (irodaszer, irodatechnika, élelmiszer, tisztítószer, létesítményüzemeltetés), valamint teljes körű grafikai és nyomdai kivitelezésben nyújtunk komplex és cégre szabott megoldásokat a budapesti irodák részére. Ügyfeleink maximális elégedettségére törekszünk, ezért tevékenységünk középpontjában a kimagasló ügyfélszolgálati munka áll. Mindig szakértő és barátságos tanácsokkal segítünk a kérdések megválaszolásában. A budapesti agglomerációban 24 órán belüli házhoz szállítással értékesítjük a legnagyobb márkák legkeresettebb termékeit. A munkanapokon 16:00-ig leadott nettó 15.000 Ft feletti megrendeléseket gyorsan és pontosan a következő munkanapon díjmentesen házhoz szállítjuk. Ráadásul, ha nem teljesen elégedett a vásárlással, akkor 14 napon belül ingyenesen visszaszállítjuk megrendelését.

Szolgáltatásaink:

  • 8.000 féle irodaszer áll azonnal rendelkezésre 2.000 m2-es raktárunkból.
  • 16:00-ig leadott megrendeléseket garantáltan 24 órán belül házhoz szállítjuk.
  • Budapesten és környékén nettó 15.000 Ft feletti rendeléseket díjmentesen házhoz szállítjuk.
  • Forgalmi alapú kedvezményrendszert biztosítunk.
  • Dedikált ügyfélszolgálati kapcsolattartó és ügyfélmenedzser segíti személyesen ügyfeleink irodaszer fehasználásának optimalizálását.
  • Havi ár,- és ajándék akciókat biztosítunk.
  • Állandó több, mint 13.000 féle árucikk elérhető webáruházunkban.
  • Több csatornán is fogadjuk a megrendeléseket (webáruház, telefon: (06-1) 401 8080, e-mail: cegellatas@vectraline.hu).
  • Cégreszabott egyedi árat biztosítunk ártartással.
  • Havi gyűjtő számlát állítunk ki a hóközi szállításokról.
  • Korrekten és gyorsan kezeljük reklamációkat és cseréljük vagy írjuk jóvá a téves redeléseket,
  • Igény szerint felhasználás helyenként csomagoljuk, szállítjuk és számlázzuk a megrendeléseket.
  • Egyedi bélyegzőt és névjegykártyát készítünk
  • Egyedi arculattal megszemélyesítjük író-, és irodaszereit pl. boríték-, naptár-, toll nyomás stb.
  • Egyedi igényeket gyorsan teljesítjük.
  • Webáruházunkban 2 lépcsős rendelés leadás funkció (kosárba rakás, rendelés engedélyezés) segíti a rendelések adminisztrációját.
  • Fizethet utánvétellel, bankkártyával és előzetes elbírálás után átutalással.

Milyen kondíciók mellet nyújtjuk a logisztikai szolgáltatásainkat?

  • Rendelés leadás határideje:
    • Munkanapokon 16.00 óráig.
  • Minimum rendelési értékhatár az ingyenes kiszállításhoz:
    • Budapest és vonzáskörzetében nettó 15.000,- Ft,
    • Budapest és vonzáskörzetén kívül nem szolgálunk ki gazdálkodó szervezeteket, nem fogadjuk a megrendeléseket.
  • Nettó 15.000 Ft értékhatár alatti megrendelések kiszállítási díja:
    • Egységesen nettó 990,-Ft/szállítási cím.
  • Logisztikai díj:
    • Nettó 100.000,-Ft értékű megrendelésig 590,-Ft + ÁFA/rendelés, ezt meghaladó értékű megrendelés esetén a nettó rendelési érték 0,06%-a.