Termékek
Menü

budapesti irodák teljeskörű irodaszer ellátása 24 órán belül

Bejelentkezés

Elfelejtette a jelszavát?

Segítünk!

Ön új felhasználó? Regisztráljon!

Gyakran ismételt kérdések

Érdekes kérdések és válaszok a cégünkkel és termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

Kapcsolatfelvétel

Hogyan érhető el a Budapest Irodaszer Webáruház ügyfélszolgálata?
Budapest Irodaszer Webáruházunk ügyfélszolgálatát a (06-1) 401-8080-as telefonszámon érhetjük el hétköznapokon 08:00-16:00 között, ill. a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen, ha bármilyen rendelést érintő kérdésünk van.
Hol található a Budapest Irodaszer Webáruházat üzemeltető VECTRA-LINE Plus Kft.telephelye?
A Vectra-Line telephelye Budapesten a XVI. kerületben az Újszász utca 45/B. szám alatt található.
Milyen időpontban érhető el az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálat munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 - 16:00 óra között fogadja a vásárlói megkereséseket.

Regisztráció és partnerré válás feltételei

Mikor lehetünk a Budapest Irodaszer Webáruház vásárlója?
Abban az esetben lehetünk a Budapest Irodaszer Webáruház Partnerei, ha a vállakozásunk székhelye, telephelye vagy szállítási címe Budapesten vagy Budapest agglomerációjában található. Amennyiben nem Budapest és agglomerációjában működő gazdasági társaságként regisztrálunk, úgy nem kerül elfogadásra a regisztrációnk. Lakosságot, valamint Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozásokat a Budapest Irodaszer Webáruházunkban nem szolgálunk ki.
Hogyan tudunk regisztrálni Budapest vagy agglomerációjában működő cégként?
Amennyiben Budapest vagy agglomerációjában működő gazdasági társaságként szeretnénk vásárolni, úgy a regisztrációs kérelmünket a"Regisztráció" menüpontban a regisztrációs adatlap kitöltésével kezdeményezhetjük. Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozást nem szolgálunk ki, ezt viszonteladóink kompetenciájának tartjuk. A kedvezmények igénybevételéhez, és a partnerré vállás jogosságának vizsgálata a miatt regisztrációt nem tudjuk azonnal elfogadni, erre munkanapokon pár órára, hétvégéken a következő munkanapig várnunk kell.
Hogyan tudunk lakosságként vagy Budapest és agglomerációján kívüli cégként regisztrálni?
A Budapest Irodaszer Webáruház lakosságot, valamint Budapest és agglomerációján kívüli vállalkozásokat nem szolgál ki.
Mikor kapunk visszaigazolást a regisztrációnkról?
Regisztrációs igényünket munkatársaink nyugtázzák az adataink ellenőrzését követően. Az elfogadott regisztrációs kérelmekről e-mail visszaigazolást küldünk. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládánk túlterheltsége miatt nem kézbesíthető. Amennyiben a visszaigazolás 1 munkanapon belül nem érkezik meg e-mail-ben, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyünk, ha nem tudunk bejelentkezni a Budapest Irodaszer Webáruházba?
Győződjünk meg arról, hogy helyesen adtuk-e meg a felhasználónevünket és jelszavunkat. Amennyiben helyesen adtunk meg az adatainkat, és sem a felhasználónevünkkel, sem az e-mail címünkkel nem tudunk bejelentkezni, úgy vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Mit tegyünk, ha elfelejtettük a jelszavunkat?
Amennyiben elfelejtettük a jelszavunkat, úgy kattintsunk a bejelentkezés ablakban az „Elfelejtette a jelszavát” szövegre. A regisztrált e-mail címünk megadása után kapunk egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a “Webirodánk” “Beállításaim” menü pontjában meg tudunk változtatatni.
Mit tegyünk, ha a jelszó emlékeztető azt a hibaüzenetet írja, hogy “Nem létező e-mail cím”, pedig tudjuk, hogy a helyes e-mail címet írtunk be?
Ellenőrizzük, hogy helyesen adtuk-e meg az adatainkat, ha a hiba továbbra sem szűnik meg, úgy kérjünk jelszó emlékeztetőt, ha ez sem sikeres, akkor vegyük fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Rendelések kezelése

Hogyan tudjuk leadni a megrendelésünket?

Kizárólag a webáruházon keresztül leadorr megrendeléseket tudjuk fogadni. A webáruházban kiválasztjuk a kívánt termékeket, majd a Kosárba ikonra kattintva a kosárba tesszük, így felül megjelenik a kosarunk a kiválasztott termékekkel.
Amennyiben minden megvásárolni kívánt terméket kiválasztottunk, úgy a narancssárga menü sáv jobb oldalán lévő kosár ikonra kattintsunk.
Ekkor megjelenik a Kosár oldal, itt a megrendelés véglegesítése előtt, még három lépés van hátra:
1. A “Kosár tartalma” menüben a megrendelésünk tételeit láthatjuk, amit kitudunk nyomtatni vagy exportálni. Cikkszámok megadásával gyors rendelést is tudunk rögzíteni, vagy fájlból rendelést tudunk importálni.
2. A “Megrendelés adatai” menüpontban megadhatjuk a szállítási és fizetési módot, valamint saját megrendelésszámot és megjegyzést is fűzhetünk a megrendelésünkhöz.
3. Az “Ellenőrzés” menü pontban még tudunk a megrendelésünkön módosítani. Ha mindent rendben találunk, akkor a “Véglegesítés” gombra kattintva leadhatjuk a rendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet kapunk.

Hogyan módosíthatjuk a rendelt mennyiséget?
A Kosárban a “Kosár tartalma” oldalon bármikor megváltoztatható minden mennyiség.
Hogyan tudjuk lemondani a megrendelésünket?

Amennyiben rendeltünk már terméket, de időközben meggondoltuk magunkat és már nem tartunk igényt a megrendelt termékre, akkor többféleképpen is eljárhatunk:
1. Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a “Webirodánk” menüben lemondhatjuk a rendelésünket.
2. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen tudjuk jelezni az elállási szándékunkat az ügyfélszolgálat felé.
3. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, akkor utasítsuk vissza a csomag átvételét a szállítmányozótól, így megfiúsul a megrendelés, amiről sztorno bizonylatot készítünk.

Hogyan vehetjük át a megrendelésünket?
Rendeléskor ki lehet választani, hogy személyesen a telephelyünkön, illetve házhoz szállítással kérjük-e a megrendelésünk teljesítését, így a webáruházban a megfelelő lehetőséget választva tudjuk átvenni a megrendelésünket.
Van-e lehetőség időpontra átvenni a megrendelésünket?
Igen. A rendelésünk teljesítési módjának rögzítésekor megadhatjuk a személyes átvétel dátumát és időpontját, így nem kell várakoznunk a megrendelésünk átvételére.
Mennyi időn belül kapjuk meg a megrendelésünket?
A készleten lévő termékek esetén a házhoz szállítási határidő 1 munkanap, amennyiben a megrendelését előző nap 16:00-ig véglegesítette.
Hétvégén is van házhoz szállítás?
Sajnos a szállítmányozóink csak hétköznapokon szállítanak házhoz, hétvégén nem.
Hány óráig tudjuk leadni a megrendelésünket?
Hétköznapokon 16:00 óráig fogadjuk a megrendeléseket, amelyeket a következő munkanapon házhoz is szállítunk.
Mit tegyünk, ha eltűnt a kosarunkba tett termék?
Amennyiben 16:00 után a kosár tartalmát módodostjuk, úgy a kosár tartalma a következő napon éjfélkor törlésre kerül. Amennyíiben 16:00 után nem módosítjuk a kosarunkat, úgy annak tartalmát aznap éjfélkor töröljük, így a nem véglegesített rendeléseink elvesznek.
Mit tegyünk, ha a megrendelésünk teljesítésével kapcsolatban speciális kéréseink, kérdéseink vannak?
Amennyiben speciális kérésünk van, vagy válaszra, visszajelzésre tartunk igényt a megrendelésünk véglegesítése előtt, úgy azt a rendelésünk megjegyés rovatában tehetjük meg. Ez esetben az ügyfélszolgálat megkeres minket a kéréseink teljesítésének lehetőségei miatt.
Honnan tudhatjuk, hogy biztosan sikerült-e a megrendelésünket leadnunk, véglegesítettük?
Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címere egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen. Ha nem kapunk visszaigazoló e-mailt, akkor írjunk levelet a cegellatas@vectraline.hu e-mail címre.
Mit tegyünk, ha nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésünkről?
Minden megrendelés leadását és véglegesítését követően a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy félórán belül visszaigazoló e-mailben kapunk tájékoztatást a leadott megrendelésünk részletes tartalmáról. Amennyiben egy fél órán belül nem kapjuk meg a visszaigazoló e-mail üzenetünket, úgy vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen.
A termékek ára tartalmazza az Áltatalános Forgalmi Adót (ÁFA-t)?
Bejelentkezés nélkül a webáruházunkban nettó árakat láthatunk, melyek nem tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t). Bejelentkezés után beállíthatjuk a “Webiroda” “Beállításaim” menüjében, hogy bruttó vagy nettó árakat szeretnénk látni.

Webáruház használatával kapcsolatos információk

Mit jelent az, hogy “Készleten”?
Az általunk kiszemelt termék raktárról azonnal elérhető, átvehető.
Mit jelent, hogy a termék “Kifutó”?
Ez a termék a készlet erejéig érhető el a kínálatunkban.

Fizetési lehetőségek

Tudok-e utávétellel vásárolni?
Utánvétellel történő fizetéskor a megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetnünk az átvételkor, készpénzben (forintban). Ezzel a fizetési móddal bruttó 500.000 Ft alatti megrendelés esetén élhetünk. Amennyiben a rendelésünk kosárértéke meghaladja a bruttó 500.000 Ft-ot, úgy előre fizetve, átutalással tudjuk kifizetni a megrendelésünket. Ez esetben a fizetés proforma számla alapján történik, amelyet e-mailben küldünk meg a rendelés leadását követően. A kiszállítási folyamat csak azt követően indul el, hogy a termékek vételára a proforma számlán feltüntetett bankszámlán jóváírásra kerül. Banki átutalással történő fizetés esetén a jóváírás, banki szolgáltatótól függően, több napot is igénybe vehet. A megrendelt termékek átvételéhez szükség van céges pecsétre és egy meghatalmazásra.
Fizethetek-e banki átutalással?
Szerződött partnereinknek hosszabb kereskedelmi kapcsolat esetén halasztott fizetési lehetőséget biztosítunk, a részletek felől érdelkődjünk ügyfélszolgálatunkon.
A szállítmányozónak csak készpénzben lehet fizetni, vagy bankkártyával is lehetséges?
Szállítmányozóink csak készpénzt fogadnak el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást.
Elfogadnak-e utalványt fizetéshez?
Nem, nem fogadunk el utalványt.

Szállítással kapcsolatos információk

Mennyibe a házhoz szállítás költsége?
Megrendelésenként nettó 590Ft csomagolási és logisztikai költséget számítunk fel. Amennyiben a rendelésünk értéke Budapest és vonzáskörzetében nem eléri a nettó 15.000 Ft-ot, Budapest és vonzáskörzetén kívül a nettó 20.000 Ft-ot, úgy nettó 990 Ft szállítási költéget számítunk fel az 590 Ft csomagolási és logisztikai díjon felül. A szállítási értékhatáron felüli rendelések után csak csomagolási és logisztikai díjat számítunk fel.
Mikor kapom meg a megrendelésemet?
A 16:00-ig leadott webes megrendeléseket 24 órán belül házhoz szállítjuk, amennyiben az készleten van. A várható szállítás időpontjáról tájékoztást küldünk.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott szállítmányozó terheltségétől függ. A csomag érkezésének pontos idejét a szállítmányozóval tudjuk leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit a “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében találjuk.
Hogyan tudom nyomonkövetni a kiszállított csomagjaimat?
A “Webirodánk” “Bizonylatok” menüjében követhetjük a megrendelt termékeink szállítási státuszát, valamint a csomagszámra kattintva megnézhetjük ezt a futárszolgálat oldalán is.
Az ár megegyezik személyes átvétel esetén is?
Igen. Amennyiben nem egyezne meg (pl.: telephelyi akció), akkor ezt mindenképpen jelezzük az ár mellett.

Reklamáció kezelés, szállítási panaszok

Mit kell tennünk, ha hibás terméket kaptunk?
Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetessünk fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet jutassuk el az ügyfélszolgálatra a cegellatas@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphassuk a megrendelt hibátlan árunkat. Ha a termék csomagolásának kibontásakor szembesülünk az áru sérülésével, úgy ebben az esetben ki kell töltenünk az úgynevezett “Reklamációs adatlapot”, amit a webáruház “Letöltések” menüjéből tudunk letölteni. Az adatlapot kitöltés után küldjük el az ügyfélszolgálatra a cegellatas@vectraline.hu e-mail címre. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően kivizsgáljuk a reklamációt, és a döntésünket követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy újra küldjük a hibátlan, sérülésmentes terméket.
Mit tegyünk, ha sérült csomagot kaptunk a futártól?
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagunk a szállítás során megsérül. Sérült csomagot soha ne vegyük át a szállítmányozótól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizzük a csomagunk sértetlenségét. Amennyiben a termék átvételekor külsérelmi nyomok láthatóak a termék csomagolásán, úgy a szállítmányozó céggel vetessünk fel jegyzőkönyvet. Az elkészült jegyzőkönyvet jutassuk el az ügyfélszolgálatra a cegellatas@vectraline.hu e-mail címre, hogy mielőbb megkaphassuk a megrendelt hibátlan árunkat.
Mi a teendő, ha a megrendelt termék hibás, nem működik?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak. Hibás termék esetén vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen.

Számlázással kapcsolatos kérdések

Mit tegyünk, ha nem kaptuk meg a számlánkat?
A számlát minden esetben a küldemény dobozába csomagoljuk, több doboz esetén a külsején jelöljük, hogy melyik dobozban található a számla. Ha nem találjuk a számlánkat, akkor ebben az esetben vegyük fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal a cegellatas@vectraline.hu e-mail címen, hogy számlamásolatot küldhessünk.
Mit tegyek, ha nem a megrendelt áron kaptam meg a rendelésemet?
A cegellatas@vectraline.hu e-mail címre jelezhetjük az ügyfélszolgálatnak az eltérést. Az e-mail mellékleteként küldjük el a számla másolatát és a webáruház visszaigazoló e-mailjét.

GDPR adatkezelés

Hol tudom lekérni a Budapest Irodaszer Webáruházat működtető VECTRA-LINE Plus Kft. által tárolt adataimat?
Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérhetjük le a tárolt adataidat, pár napon belül megkapjuk a részletesen tárolt adatokat.
Mi a módja annak, ha a tárolt adataim befagyasztását vagy törlését szeretném kérni a Budapest Irodaszer Webáruházat működtető VECTRA-LINE Plus Kft.-től ?
Az oldal alján a GDPR kérelemnél kérhetjük a tárolt adataink törlését vagy befagyasztását.